Volgers

woensdag 6 maart 2024

Reminder YouTube Creatie van 4 maart 2024......

Het is tijd voor de reminder van onze YouTube creatie, Debby heeft die van haar gemaakt helemaal in Paassfeer, ik dacht wat hoort er ook bij Pasen? 
Voorjaar en kippetjes.


Het designpapier is Bella het olifantje 


Maar het olifantje heb ik niet gebruikt en dat is nou het leuke aan ons digi papier, zo kan je alles combineren.


De tekst heb ik zelf gemaakt met een label printer, ik kwam er pas achter na het maken dat ik rondom de tekst ook een border kon maken hahaha.


Op de deksel heb ik een handvat gemaakt, dat hoorde eigenlijk niet maar dat vond ik wel leuk en de deksel kan eraf en wat leggen de kippetjes dan......
Precies, eitjes....


Wil je deze creatie ook maken kijk dan op ons YouTube kanaal, misschien vindt je het leuk om je te abonneren, kost niks maar dan mis je ook niks meer.

Dit was het weer voor vandaag, heel veel knutsel plezier en tot snel weer.
Veel liefs Bianca
XX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.