Volgers

zondag 31 maart 2024

Mutsen Cluppie reminder Live # 62 van 25 maart 2024.....

Maandag heb ik deze leuke live mogen geven op onze groep Mutsen Cluppie 

Mijn inspiratie creatie die ik maandag heb laten zien had ik natuurlijk al klaar omdat wij altijd een YouTube filmpje vooraf opnemen de creatie tijdens de live van afgelopen maandag heb ik gemaakt met ons digi papier 2024-08 Bella het Olifantje.



Kijk toch eens hoe schattig hij is.


De tekst vond ik ook wel heel leuk, want mooie mijlpalen moet je vast leggen op een foto en waar kan je een foto nou het beste in bewaren?


Er is genoeg ruimte om leuke foto's in te verwerken, zelfs op de tag.


Dit was best wel even uit de conform zone voor mij met de kleuren maar ik wilde weer wat anders maken dan mijn eerste voorbeeld.


Super leuk papier ook voor een baby kaart.


En zo ben je het hele album door.


Dit was het weer voor vandaag, heel veel knutsel plezier en tot snel weer.
Veel liefs Bianca
XX


1 opmerking:

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.