Volgers

donderdag 11 januari 2024

Reminder Mutsen Cluppie Challenge # 25 Spreuken.......

Debby heeft deze maand de aftrap gegeven van de challenge en vandaag laat ik de reminder zien van onze challenge creatie.

Het is dit jaar even anders omdat wij jullie mogen vertellen dat wij een sponsor voor onze challenge hebben en daarom hebben wij live de challenge geopend met een super leuke creatie.

Er zit dit keer geen thema's aan onze challenge maar de uitdaging is de challenge.
Hiervoor heb je een maand de tijd en de winnaar krijgt een mooie prijs van 
Hobbycompleet de Duif.


Ik heb voor mijn creatie het digi papier # 2024-02 Dennepoppetjes gebruikt.


Deze zie je nu niet op mijn creatie terug want je kan dit ook heel goed maken zonder poppetje.


Omdat ik gek ben op Engels thee servies heb ik de Craftlab CCL-FR-CD729 gebruikt. Deze heb ik zo ui gestanst dat het leuk of ik echt Engels service heb.


Aan de binnenkant thee voor 2 en een leuke tag. 


Volgens mij hebben wij een super leuke challenge uitdaging voor jullie, dus doe gezellig mee, je hebt nog tot eind januari 2024.

Dit was het weer voor vandaag, heel veel knutsel plezier en tot snel weer.
Veel liefs Bianca
XX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.