Volgers

woensdag 17 januari 2024

Reminder Live # 57 van 15 januari 2024......

Nou volgens mij heb ik niks te veel gezegd met het plaatsen van mijn Sneak Peek.... want het is een super leuke creatie weer.


Ik heb deze gemaakt met het digi papier # 2024-01 Oude Lieve Roest Niet.




Als je de kaart openmaakt dan heb ik daar de leuke teksten uit de serie gebruikt als tag.


Wat zo grappig is aan deze kaart, deze heeft een uitschuif systeem maar ook een uitklap mogelijkheid.


Als extra heb ik zelf aan de binnenkant nog 2 pockets gemaakt waar het zakje uit de live inkomt.


Deze heb ik bruin gelaten zoals mijn cardstock maar inmiddels weten jullie wel dat ik het leuk vindt om daar mee te spelen.


En tot slot kan je de binnenkant ook nog open slaan.


Wij zijn benieuwd naar jullie mooie creaties, dus doe gezellig mee.

Dit was het weer voor vandaag heel veel knutsel plezier en tot snel weer.
Veel liefs Bianca
XX

1 opmerking:

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.