Volgers

dinsdag 1 augustus 2023

Mutsen Cluppie Challenge # 20 Zee, zon en strand......

 Nou dit was wel even een brainstorm project maar gelukkig is het goed gekomen.


Nou ja goed gekomen, bij het eerste filmpje is hij halve wegen gestopt met filmen, daarna deel 2 erop gezet maar het zat mij niet lekker dus nog maar een keer opnieuw opgenomen.
Hahaha gelukkig hebben wij het niet zo druk.


Ik heb een bestaande kaart in een nieuw jasje gestoken, waarom ik dat heb gedaan, nou omdat de slippers zo veel mooier uitkomt.


Want zon, zee strand is voor mij flip floppers of te wel slipper.
Deze zijn gemaakt met de DDBD mal.


Achter in mijn pocket heb ik nog een leuke tag zitten met geniet van je vrije dagen.

Dit was het weer voor vandaag, heel veel knutsel plezier en tot snel weer.
Veel liefs Bianca
XX


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.