Volgers

vrijdag 18 augustus 2023

Aarbeien......

Op een woensdag had ik opuimwoede, heerlijk weer als het hele huis aan kant is.

Nu moest mijn hobbykamer ook weer gedaan worden, heb alles weer in mijn handen gehad en mijn papier uitgezocht en wat kwam ik tegen..... mijn lieve ingekleurde Tilda.


Nou daarmee wilde ik natuurlijk wat maken.
Ik ben heel ijverig aan de slag gegaan met de aardbeien van Craftlab.
Label in patchwork gemaakt en ik laat deze aan CreaDebby zien.

Mooi Bianca maar uhhh de aardbeien, zitten die niet verkeerd om in elkaar 
chips.... inderdaad lijken wel peren.

Nou aardbeien zijn opnieuw gemaakt en geplakt.


Dit was het weer voor vandaag, heel veel knutsel plezier en tot snel weer.
Veel liefs Bianca 
XX

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.