Volgers

zondag 28 mei 2023

Mutsen Cluppie reminder live # 40 van 22 mei 2023.....

Maandag hadden wij weer een gezellige live bij ons op de groep
Mutsen Cluppie.


Tijdens de live heb ik gewerkt met ons digi papier Lieveheersbeestje.
 


Ik heb geprobeerd om mijn papier door te laten lopen, helaas is het met het houtwerk wel gelukt maar de schulpenrand niet hahaha.


De sluiting wordt met een lintje vastgehouden.


En daar komt dan ook weer het leuke lieveheersbeestje tegen.


In de pocket zit 2 tags in maar je kan daar ook geld en / of cadeau kaart in stoppen.


De losse lieveheersbeestjes zijn van Marianne Design col 1525.


Dit was mijn creatie die ik tijdens de live hebt gemaakt, heel veel knutsel plezier en tot snel weer.
Veel liefs Bianca
XX

1 opmerking:

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.