Volgers

maandag 22 mei 2023

Mutsen Cluppie Live #40 van 22 mei 2023....

De laatste live van de maand mei is geweest, wat was het gezellig op de groep.


Aan de hand van een cadeautje voor mijn tante die 10 februari 60 was geworden heb ik deze creatie voor jullie ook gemaakt.

Dit keer heb ik het papier #15 Kleren maken de man gebruikt, onze 2 mannen lijn voor dit jaar.


Het is altijd leuker om geld in een mooie creatie te geven dan zo in een kale envelop.

 

Maar je kan deze ook gewoon als een kaart versturen.
De sluiting houdt de klep vast op zijn plaatst.
Maak je de sluiting los dan kan de klep omhoog.


Onder de klep komt een pocket tevoorschijn met 2 labels erin.
Bij deze creatie zijn mijn labels wat groter omdat ik heel graag de tekst uit deze serie wilde gebruiken.


In deze pocket kan je dus ook geld stoppen.


En dit is de gehele creatie bij elkaar.

Dit was het weer voor vandaag, heel veel knutsel plezier en tot snel weer
Veel liefs Bianca
XX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.