Volgers

woensdag 16 november 2022

Mutsen Cluppie extra live Sinterklaas......

 In samenwerking met Emma van Boekenvoordeel en Dutch Doobadoo waren wij, Mutsen Cluppie extra live gegaan vandaag om 15.00 uur en om 19.00 uur.


Mijn eerste project was de schoorsteen met de Sinterklaas en Roetveeg Piet.


Tijdens de live laat ik zien hoe ik de Sinterklaas in elkaar heb gezet.
Debby laat in de live van 19.00 uur zien hoe zij de Piet in elkaar zet.


Uiteraard heb ik wat lekkers in de schoonsteen gedaan en die kan je hier onder zien.


Ik had nog wat leuke Pietjes over en daarvan he ik leuke Tag gemaakt die je kan neerzetten of eventueel aan een cadeau kan hangen.


Mijn 2e creatie tijdens deze live was de schoen.
Ik heb hiermee een leuke kaart gemaakt.



Uiteraard daar ook weer Sinterklaas erop.


En voor mijzelf heb ik ook nog even de Stoomboot gemaakt, dit is het gehele plaatje bij elkaar.



Het was een echte Sinterklaas week bij ons op de groep dus wie weet...... krijgen wij ook nog wat in onze schoen.

Veel liefs Bianca 
xx




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.