Volgers

dinsdag 8 november 2022

Lavinia kerstkaart.......

Met mijn nieuwe stempels van Lavinia die ik op de Kreadoe had gekocht ben ik een kerstkaart gaan maken.


Nu ben ik erg van in 1 kleur werken dus ik heb hiervoor grijs tinten gebruikt.
Maar de blaadjes en de besjes kan natuurlijk niet in het grijs.
De denneappels heb ik ingekleurd met mijn Derwent Lightfast bruin.

Daarna ging ik deze plakken op mijn kaart maar helaas heb ik mijn verrekend met de maten en is de cirkel niet helemaal in het midden meer pffff maar het is wat het is.


Ik vind de opzet wel heel leuk, alleen jammer dat ik mij verrekend had.
Dit was het weer voor vandaag, heel veel knutsel plezier en tot snel weer.
Veel liefs Bianca
XX

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.