Volgers

woensdag 6 april 2022

Blessings......

 Vandaag laat ik een creatie zien die ik gemaakt heb met de Studio Light Essentials Envelope nr 38 A5.

Deze heb ik als basis uit groen cardstock gestanst.
Daarop heb ik wit cardstock gebruikt en daarop Marianne Design Soft Pastels blog.


Op de onderkant heb ik de envelop dicht gelaten en daarop bloemen, eitjes en balderen geplakt.
Nu had ik nog wat Mutsen Cluppie digi designpapier serie #3 Bunny Funny over dus daar heb ik de uitjes uit gestanst en de Bunny van uitgeknipt.


In de bovenste envelop heb k wel een tekst gemaakt, deze kan je eruit halen en op de achterkant wat zetten.
Op de hoek nog een bloem, die overigens zelf gemaakt is met Flower Foam en een Paasei zodat mijn creatie helemaal af in.


Dit was het weer voor vandaag, heel veel knutsel plezier en tot snel weer.
Veel liefs Bianca
XX

1 opmerking:

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.