Volgers

maandag 18 april 2022

Always Create.......

Zondag 3 april waren wij naar de Art Specially beurs in Nijkerk.
Super leuk en heel veel leuke nieuwe uitdagingen gezien en ik moet zeggen ik sta open om wat nieuws te leren.


Alleen is tijd gebrek een grote spelbreker..... 
Werk, huishouden, honden, Mutsen Cluppie slokken een hoop tijd op.


Maar eindelijk ben ik begonnen.
Dit blad heb ik wel 4 keer gestempeld voordat ik tevreden was, gaat een hoop tijd in zitten hahaha maar s'avonds met tv kijken ga ik dan lekker achter aan tafel zitten om te kleuren, zo zijn wij als gezin toch samen.

Nu is de eerste bladzijde nog wat netjes en clean maar ik moet zeggen, daar hou ik ook wel van.
Dit smaakt naar meer.



Dit was het weer voor vandaag, veel knutsel plezier en tot snel weer.
Veel liefs Bianca.
XX

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.