Volgers

vrijdag 25 maart 2022

Vintage love........

 Bij de groep Vintage and More op facebook zag ik het leuke patroon van Els Ham.
En ik moet zeggen, nu ik wat meer ruimte heb in mijn knutsel schema vindt ik het leuk om ook van andere de patronen te maken.

Daar is dit 1 van.


En als het patroon van Vintage and More gebruikt dan moet dat natuurlijk ook wel met Vintage papier,
dus ik heb het papier van LemonCraft gebruikt.


Bij deze lijn zitten ook knippenvellen die overeenkomen met het desingpapier, kijk daar hou ik van.
Uiteraard mag er een eigengemaakt bloem niet ontbreken op mijn creatie net als een grote strik, alhoewel ik er nu 2 heb hahah.


Dit is mijn creatie aan de buitenkant.
In deze creatie zit een leuke tag, kijk dat papier toch eens mooi uitkomen erop.


En dan alles bij elkaar is dit mijn creatie geworden.
Dank je wel Els Ham voor het leuke patroon.


Dit was het weer voor vandaag, veel knutsel plezier en tot snel weer.
Veel liefs Bianca
XX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.