Volgers

dinsdag 29 maart 2022

Crafting is the best medicine......

In oktober 2021 was ik met Debby voor het eerst samen naar de Kreadoe.
Bij de laatste stand zat Carla de Graaff om de Derwent Lightfast potloden te promoten.

Hmmmm wat was dat mooi maar eerlijk gezegd zijn potloden niet echt mijn ding.


Na lang wikken en wegen, nog eens een rondje lopen, wat zullen we doen, klein doosje nee ik ga voor de grote maar dat is veel geld hmmmmm.

Uiteindelijk hebben wij beiden een doosje gekocht met 24 potloden.
Paar dagen na de Kreadoe ben ik gaan zitten met de potloden maar wat ik als dacht, het was echt niet mijn ding, ik had niet genoeg kleuren om mee te spelen etc.

Dus de doos met potloden kwam achter in de kast.


Toen mijn Hobbykamer omgebouwd werd tot een echte studio ( althans voor mij dan ) kwam ik ze weer tegen, zal ik ze verkopen, neeh ach het eet geen brood in de kast dus laat maar liggen.

Nu heb ik wat rust gevonden en een goeie draai in de hobbywereld waar ik mij prettig in voel en ik dacht ik pak mijn potloden weer eens op.

Onder koffietijd en Goede Tijden met het gezin s'avonds ben ik achter aan tafel gaan zitten en ben gaan kleuren.

Wow, wow wow...... wat is dit heerlijk rustgevend werk en wat mooi.
Maar ja nu wil ik nog 1 ding 😅 mijn potloden collectie gaan uitbreiden.


Dit was het weer voor vandaag, veel knutsel plezier en tot snel weer.
Veel liefs Bianca
XX

2 opmerkingen:

  1. Mooi gekleurd Bianca. Ik vind het ook leuk om te kleuren, maar het is een kunst om het goed te doen vind ik. Ik heb een iets grotere set, al jaaaaren en ben er blij mee.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi
    Dat ziet er prachtig uit .
    Haha dat klinkt bekend in de oren altijd uitbreiden met hobby materialen hihi
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    XX

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.