Volgers

donderdag 20 januari 2022

Trust in dreams.........

Soms heb ik dagen dat het kriebelt om vieze vingers te maken, om met rice paper aan de slag te gaan en diverse mask mallen.

En dit keer had ik dat dus weer.


Basis is een kleine hart canvas.


Daarop heb ik rice paper van Studio Light geplakt.
Laten drogen en de randen geschuurd.


Na droging heb ik met een mask mal en Cadence structuur aangebracht, uiteraard heb ik de randen rondom ook gedaan.

Terwijl dit moest drogen heb ik bloemen van geschept papier gemaakt, dit is het meeste werk.


En daarna ben ik laag voor laag gaan opbouwen op mijn hart.


Met bladeren, kant, chipboard en bladeren.


Aan de linkerkant heb ik kreuk lint gebruikt.


De bloemen heb ik laag voor laag op mijn creatie geplakt en als laatste ben ik met mijn vingertoppen en cadence dora wax langs de randjes van mijn bloemen gegaan.

En dan is dit mijn totale eindresultaat.


Dit was het weer voor vandaag, veel knutsel plezier en tot snel weer.
Veel liefs Bianca
XX

1 opmerking:

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.