Volgers

maandag 10 januari 2022

Mutsen Cluppie live # 3 Index box........

Vandaag heeft Debby haar live gegeven op onze facebook groep


Wat een super leuke patroon is het weer, uiteraard had ik deze al vooruit gemaakt om jullie te kunnen inspireren.


Even totaal wat anders dan jullie eigenlijk van mij verwachten maar dat is juist leuk.
Ik heb op de voorkant de schrijfmachine van Marianne Design gebruikt, is al een wat oudere mal maar deze verveelt nooit.


Het design papier is van Craft O Clock en ik ben gek op het hout structuur.


Aan de binnenkant heb ik ook tabbladeren gemaakt alleen deze heb ik met de hand geschreven.
Toevallig kregen wij onze Mutsen Cluppie stempel van Debby toegestuurd dus deze komt mooi hierin zodat ik alles bij de hand heb.



In de index box heb ik nog 2 tags en zwarte kaartjes zitten, deze zijn klaar om iets mee te maken.


Het filmpje van deze creatie kan je natuurlijk weer vinden op onze YouTube kanaal.
Vergeet niet ook even te kijken Debby want haar index box is weer totaal anders.

Dit was het weer voor vandaag, veel knutsel plezier en tot snel weer.
Veel liefs Bianca
XX

2 opmerkingen:

  1. Wat een mooie uitvoering heb jij gemaakt van deze live. En wat waren er veel kijkers he. We zijn lekker bezig in ons mutsen cluppie xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi heb ook meegekeken super leuk deze uitvoering is ook prachtig.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.