Volgers

vrijdag 2 april 2021

Winter Wonderland Challegne April......

 Goedemorgen,


Vandaag een mijn DT kaartje voor de nieuwe challenge bij:


Ons thema is en onze sponsor is: 

Ik ben aan de slag gegaan met Winter Deer.


Rondom mijn afdrukje heb ik een cirkel gemaakt en takjes gestempeld.
Op de puntjes heb ik rode 3D druppels gemaakt zodat het net lijkt of het echte besjes zijn.
Uiteraard een tekst label eronder en mijn kaart is af.
Doen jullie gezellig mee met onze challenge?


Dit was het weer voor vandaag, veel knutsel plezier en tot snel weer.
Liefs Bianca
XX


4 opmerkingen:

  1. Heel leuk deze kaart.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kerstkaartje zo vlak voor de Paasdagen 😊
    Geniet van het Paasweekend.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kerstkaart maakte je voor het blog van WinterWonderland Bianca.
    Dankjewel voor je lieve reactie op m’n blogje. Lieve groetjes, Wilma xx

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.