Volgers

maandag 19 april 2021

Vintage tag....

 Soms als de inspiratie op een wat lager niveau ligt, meestal komt dat nadat ik veel creaties achter elkaar heb gemaakt maar eigenlijk willen mijn handen wat maken, dan kom ik op kleine creaties uit.


Zo was dat ook met deze vintage tag.
Het papier heb ik een keer gekocht bij de action, qua formaat is dat eigenlijk te klein om grote projecten mee te maken maar op deze tag komt het goed van pas.

Rechts aan de kant van de tag heb ik nog met een mask stencil en structuur paste van DDBD een reliëf aangebracht.


Met het houten ornament er op, de bloem die gemaakt is van het zelfde design papier en de lint met kant maken mijn tag zoals hij is.

En zo zie je maar dat van inspiratie loos, beetje spelen met losse elementen deze mooi tag tevoorschijn komt. Heerlijke momenten zijn dit.


Dit was het weer voor vandaag, heel veel knutsel plezier en tot snel weer.
Liefs Bianca
XX

2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige vintage tag heb je gemaakt Bianca!
    Mooie kleurtjes.....echt voorjaar!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je tag is prachtig Bianca.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.