Volgers

vrijdag 1 januari 2021

Frozen Tilda......

 Goedemorgen,

Vandaag mag ik als Gastdesigner bij Magnolia Forever mijn kaart laten zien.

De challenge was Anything Goes en ik ben aan de slag gegaan met Frozen Tilda

Stempel heb ik ingekleurd met mijn Alcohol markers, daarbij heb ik een ronde easel kaart gemaakt. Uiteraard komen de pasteltinten terug in mijn aankleding, ik ben er gek op. 

En dit is mijn gastdesigner kaart voor deze challenge, doen jullie gezellig mee?


Veel Liefs Bianca.
XX

Ik laat mijn meedoen bij:

4 opmerkingen:

  1. Een heel lieflijkkaartje in deze pastelkleuren.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Bianca!
    Thanks for showing your great card at the Friendship Challenge.
    Unfortunately there is no animal on your card. The theme is: animals in winter

    Maybe you would like to make a card on this subject and then show it to us. There is still time until the end of January.
    All the best!
    Ilse (thera)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Thanks for joining us at Pearly Sparkles this month for our "Something beginning with "P"" Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Bianca,
    danke für deine zauberhafte Karte - wunderschön
    du hast leider das Tier im winter vergessen *lach*
    Danke für die Teilnahme bei Friendship
    LG Anja

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.