Volgers

dinsdag 19 januari 2021

Burbery.....

 Ik ook met mijn stomme kop, bij de laatste Samen Creatief had ik design papier van Scrapboys gesneden op de opgegeven maat, nooit meer aan mijn foto's gedacht van de boys.

Dus toen ik een scrapbook pagina wilde maken was het papier bijna op.



A fijn, ik ben toch aan de slag gegaan en ben eerst de letters met de Dutch Doobadoo Mal gaan maken, tjonge wat zit er veel letters in de namen.



Als alles een plekje had gekregen ben ik met een mask stencil aan de gang gegaan, de lijnen heb ik daarbij met zwarte fineliner extra geaccentueerd.

Tenslotte ben ik toch wel blij met de pagina's, het ging dan wel niet allemaal op 1 maar ach dan maken wij er toch gewoon 2.


en uiteraard mijn andere grote vriend.


Nog even een boek scoren voor de 30 x 30 cm en dan kan ik ze daar in bewaren.

Dit was het voor vandaag en tot snel weer.
Veel liefs Bianca
XX



1 opmerking:

  1. Wat zijn ze leuk je pagina's en vooral je hondjes.
    Mooi gedaan..
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.