Volgers

vrijdag 23 oktober 2020

Pumpkin Stack......

 Vandaag start er weer een nieuwe challenge # 178 bij



Dit keer is onze challenge Autumn.

We hebben geweldige sponsor namelijk: Oddbal art by Lizzy love


Mijn basiskaart is gemaakt met het patroon van Sandra Scrapsels.
De digi stamp Pumpkin bestond uit 4 onderdelen, deze heb ik ook benut.
Wat hoort er nu bij herfst? juist pompoenen en volgens mij is dit wel gelukt.



Doen jullie gezellig mee met onze nieuwe challenge?

Liefs Bianca
XX

Ik laat mijn kaart mee doen bij:

16 opmerkingen:

  1. Erg leuk deze pompoenkaart.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie pompoenenkaart heb je gemaakt. Lekker groot ook. Leuk zo met de kleine pompoenen ervoor. Mooi nog een accentje met het verbandgaas ertussen.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WOW what a fabulous project! Looks awesome! Thanks so much for joining in the fun at our Double D ‘October’ challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.
    Darlene
    DOUBLE D Challenge Blog
    DAR’S CRAFTY CREATIONS
    Please stop in for a visit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave pompoen. mooi gemaakt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie pompoenenkaart, Bianca. Goed idee.
    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  6. WOW! Gorgeous shaped card. Thanks for sharing with us at Creative Moments.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.