Volgers

vrijdag 9 oktober 2020

Holiday Squirrel.......

 Vandaag start er weer een nieuwe challenge # 177 bij



Dit keer is onze challenge Use a digi stamp and / or stamp.
Uiteraard hebben wij  weer geweldige sponsor namelijk:


Ik had een Journal Stampbook besteld, dacht leuk daar ga ik ook in werken.
Nooit bij nagedacht maar het boekje was 12 x 12... dacht nou dat is niet zo groot.


Heel spontaan ben ik begon in mijn boekje, mijn Fabrika Fantasy holiday Squirrel digi stamp moest uiteraard verwerkt worden erin maar wat viel dat tegen......
12 x 12 was opeens toch groter dan ik dacht hahaha.



Gelukkig is het goed gekomen maar ik ga nog even oefenen.
Ik ben benieuwd wat jullie gaan maken voor deze challenge, doen jullie gezellig mee?

Liefs Bianca
XX


5 opmerkingen:

  1. Is echt heel mooi geworden. Ja valt tegen he! Ik heb daar ook altijd wel moeite mee.
    Eekhoorntje is echt een leuke stempel.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Elly, is een behoorlijke stap uit mijn comfort zone hahaha.
      XX

      Verwijderen
  2. Beautiful DT Creation, love the journal pages!
    Have a great weekend
    Hugs
    Rachelle
    https://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is wel heel mooi geworden Bianca. Ik vind dit ook lastig, doe het ook bijna niet.
    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach wat een schattige eekhoorns en wat een mooie creatie maakte je Bianca.
    Dankjewel voor je lieve reactie op mijn blogje. Lieve groetjes, Wilma xx

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.