Volgers

maandag 28 oktober 2019

For you......

Goedemorgen,

Vandaag een cadeau box gemaakt voor de kerst.
Deze heb ik gemaakt met de snij mal van Nicole van Kalsbeek-Verkooijen.
Design papier is van Maja Design en hier is de bloem ook van gemaakt.


Zoals je ziet is het doosje 8 hoekig met een losse deksel.


Als je het doosje open maakt zie je dat het doosje lijkt op de verpakking van  Celebrations chocola.


Op de deksel heb ik hulst blaadjes, kerstroos, dennentakken en besjes gebruikt.
Uiteraard ook 2 tags met For You en Hugs er op.

Voor de foto heb ik even wat M&M's in het doosje gedaan maar met kerst komt er een cadeautje in om weg te geven.


Ik laat mijn creatie mee doen bij:


2 opmerkingen:

  1. Another great Christmas creation - good luck in our Design Team call. :) Lynda DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Not sure if you meant to put your card into the DT CALL at The Holly and Ivy challenge or just the challenge. Marlens

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.