Volgers

maandag 7 oktober 2019

Flamingo.......

Vol bewondering kijk ik altijd naar de mooie creaties van Stacey Young Designs, zij maakt creaties voor Prima Marketing....... en ik ben er helemaal verliefd op.


Ik kan niet goed tekenen maar met een voorbeeld erbij kom ik al een heel eind.
Daarom eerst met aquarel potloden mijn schets op gezet.
Daarna heerlijk met mijn Prima Marketing watercolor aan de slag gegaan. 


Even laten drogen en dan bloemen maken met Flower Foam van Leane Creatief.
Ik ben in de tint blijven zitten van de flamingo, roze en geel door elkaar.
Dit is zo leuk om te maken.


Helaas had ik niet de juiste kleur Flower Foam maar dat geeft niet, ik heb altijd genoeg bloemen op voorraad.
Tussen de bloemen kwam ik ook nog roze en gele veren tegen, kijk hoe leuk dit staat tussen de bloemen.

En zo is mijn Flamingo schilderij geworden.


Ik laat mijn creatie mee doen bij:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.