Volgers

dinsdag 4 december 2018

Geen tijd momenteel.......

Zo zeg, de eerste week zit er op en ik ben erg weinig boven op mijn hobby kamer geweest.....
Alles wat jullie in deze week hebben gezien was al vooruit gemaakt ( plannen noemen ze dat ).

Wij hebben 2,5 maand geleden gehoord dat onze lieve meid ( oma want ze is al 13,5 jaar ) ziek is.
Gelukkig met medicijnen en dit koude weer gaat het momenteel goed met haar, wij hopen dat ze nog een mooie tijd zonder pijn bij ons kan blijven.


Nu stonden wij al op een wachtlijst voor een nieuwe hond erbij ( totaal ander ras ) maar ik ben echte verkocht aan Maltezers dus ik kon dat niet los maken.

Zaterdag de 24 november ging ik samen met mijn man de pup ophalen maar er bleef er maar 1 over 
( kleine overbeet, erg klein maar zo lief ) tja wat doen je dan.........


Deze 2 deugnieten wonen nu bij ons... ze zijn nu 9 weken oud en dat is best druk even.
Vandaar geen tijd momenteel...... gelukkig hebben wij wat vooruit gewerkt.

Liefs Bianca.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.