Volgers

woensdag 26 december 2018

Christmas ornamenten.......

Ik hou ervan om soms wat anders te doen daarom heb ik meegedaan met een 
Ornament Christmas Swap.

Ik vind dat best wel een uitdaging maar ik heb wat gemaakt.

Ik was blij met mijn Dutch Doobadoo kerstbal mal in 2 maten, daar ben ik dan ook lekker mee aan de slag gegaan.


Dit is een kleine kerstbal met een stempel afdrukje.
De bloemen en blaadjes zijn van Magnolia.

Daarbij vind ik het leuk om alleen maar met Magnolia Doohickey's te werken.
Dus een grote kerstbal met alleen gebruik van de Magnolia stansen.


En tot slot kwam er van de week de nieuwe workshop van Nicole binnen,
dus ook nog deze schud kerstbal gemaakt met sneeuwvlokken.


Alles is goed ontvangen bij Karina in Zwitserland dus ik kan alles laten zien.

Liefs Bianca.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.