Volgers

zondag 16 april 2017

Tilda Enjoying Summer.......

To read my blog in your own language, using my translation button on the right sidebar.

Goedemorgen,

Vandaag mijn bijdrage aan de challenge.


Er zijn leuke prijzen van onze sponsors te winnen dus doe gezellig mee.

Kijk hoe Tilda lekker aan het buiten spelen is met de vlieger.....

Ik heb voor mijn kaart Tilda enjoying summer uit de Magnolia Seaside Collectie 2016 gebruikt.
De achtergrond is Magnolia Butterfly background.
Alles heb ik met mijn Derwent Soft Color potloden ingekleurd.



Omdat de achtergrond en Tilda al zo prachtig is heb ik er een Cas kaart van gemaakt.
De vlieger heb ik uit de hand geknipt, de vlinders zijn gemaakt met de Magnolia Doohickey mal.
Ik zeg..... laat de zomer maar komen......



Gezellig dat je even langs kwam op mijn blog, berichtjes zijn altijd welkom, zo leuk om te lezen.
Ik wens iedereen een fijne dag toe en hopelijk weer tot snel.

Liefs,


3 opmerkingen:

  1. Eine wunderschöne Karte, ist super gestaltet
    glg gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is so sweet, Tilda is enjoying flying her kite in the sunshine. Thank you for coming over to play at Midweek Magnolias. Good luck!
    Hugs Suzi x

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.