Volgers

donderdag 20 april 2017

DT Paradise of Magnolia ......

To read my blog in your own language, using my translation button on the right sidebar.

Goedemorgen,

De challenge bij 


loopt nog dus ik laat samen met mijn DT maatjes onze reminder kaart zien.
De challenge is Wedding dus je kan alle kanten op, kom en doe gezellig mee.

Ik heb voor mijn kaart Tilda Lovely Ring Twice uit de Magnolia Lovely Duo Collectie 2015 gebruikt.


Ik heb mijn kaart helemaal in het roze gemaakt, heerlijk.... 
Design papier is ook roze en komt uit de Magnolia Vintage box.

De rand hartjes heb ik bij iemand gekocht en ik weet echt niet van wie deze is maar gaaf is hij wel.
De vogeltjes zijn natuurlijk van Magnolia.

Om de kaart af te maken heb ik lint, bloemen en kleine hartjes gebruikt.
En dit is mijn inspiratie kaart voor deze challenge.


Gezellig dat je even langs kwam op mijn blog, berichtjes zijn altijd welkom, zo leuk om te lezen.
Ik wens iedereen een fijne dag toe en hopelijk weer tot snel.

Liefs,

2 opmerkingen:

  1. Hi wow love all your dies with her and gorgeous pinks thank you for joining us in The Midweek Magnolias Challenge

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.