Volgers

zondag 22 januari 2017

Koek & Zopie......

To read my blog in your own language, using my translation button on the right sidebar.

Goedemorgen,

Vandaag laten wij als DT team bij


Onze reminder kaart zien voor de lopende challenge. 

Ik heb voor mijn DT kaart My Besties Img 921 kerst by Sherry Baldi gebruikt.
Deze digi heb ik ingekleurd met mijn Derwent potloden.


Het is alweer een tijdje koud buiten en wat  is er dan lekkerder om wat warms te drinken, daarom heb ik een koek en zopie van gemaakt.
Heerlijk warme chocomelk of een Latte Macchiato....

De basis van mijn kaart is gemaakt met de Amy Design.
De bloemen en blaadjes zijn gemaakt met de Magnolia mallen.
Stempel koek en zopie is van Joy Crafts.


Wat lint en een beker van karton maken mijn kaart zoals hij nu is.


Gezellig dat je even langs kwam op mijn blog, berichtjes zijn altijd welkom, zo leuk om te lezen.
Ik wens iedereen een fijne dag toe en hopelijk weer tot snel.

Liefs,

6 opmerkingen:

  1. Een super gaaf kaartje Bianca...een heel mooi ingekleurd stempeltje en zeker in die frisse kleurtjes is een geweldig leuk geheel...

    groetjes en een fijne zondag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. A very beautiful card Bianca! I love all the details you added and the color combination!
    xoxo Olga

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Magnifico trabajo Bianca, es maravilla su tarjeta!!! felicidades

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lovely coloring job. I like the way you popped her up as a center focus! Thanks for sharing with Unicorn Challenges. Barbara DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. So adorable card and gorgeous colors !!! Congratulations!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.