Volgers

zondag 15 januari 2017

Give a Girl the right shoes............

To read my blog in your own language, using my translation button on the right sidebar.

Mijn eerste kaart als DT member bij Digistamps4Joy Challenge Blog.


De opdracht voor de challenge is Anything Goes with Option "All About Love".
De digi kan je hier kopen.

Ik heb voor mijn kaart de Party Shoes gebruikt want welke vrouw houdt nou niet van schoenen.


De digi is ingekleurd met mijn Spectrum Noir Stiften en de strik met glitter stift.
Uiteraard in mijn lievelingskleur.... roze.
Parels en strik maken mijn kaart helemaal compleet.


Gezellig dat je even langs kwam op mijn blog, berichtjes zijn altijd welkom, zo leuk om te lezen.
Ik wens iedereen een fijne dag toe en hopelijk weer tot snel.

Liefs,



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.