Volgers

donderdag 27 augustus 2015

Wedding box.

Zoals ik al eerder had geschreven hadden wij een trouwerij in december, toen in augustus en plots gingen ze zaterdag in juli trouwen.
Dit moest gewoon zo zijn want 3 dagen later was zijn moeder overleden.

Omdat de trouwerij in augustus zou plaats vinden met een groot feest had ik een wedding box gemaakt, dit is toch veel leuker geven dan een gewone envelop met geld.


De box is een grote hoedendoos, deze kan je bij de Hema kopen.
Ik heb de doos gebroken wit geschilderd en daarna met een kwast met stempel inkt bewerkt voor een ouder effect.


Ik heb bij Sandra's Scrapshop een patroon gekocht voor de zwanen.


Tussen de zwanenvleugels heb ik gebroken wit veren verwerkt.


In de achterkant van de zwanen heb ik bruine veren gebruikt, dit geeft weer het oude effect.

De zwanen en bloemen zijn van gebroken wit papier gemaakt, deze natuurlijk weer bewerkt met bruine stempel inkt.
De doos heb ik versiert met orchideeën en 2 hartjes erop.


Helaas is het allemaal anders gelopen dan dat het de bedoeling was maar niet getreurd, in september heb ik een Oom die 50 jaar getrouwd is en een feest geeft maar ook een Tante die 60 jaar getrouwd is dan...... pffff tja wat ga ik erop maken, 50 of 60.....

Dit is voor vandaag mijn creatie.
Gezellig dat je langs kwam, berichtjes zijn altijd welkom, zo leuk om te lezen.

Ik wens iedereen een fijne dag en hopelijk weer tot snel.
Liefs Bianca.


1 opmerking:

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.