Volgers

dinsdag 11 augustus 2015

Het regent, het regent......

De pannetjes worden nat.


Ik heb een paraplu gemaakt, hij staat dan wel op zijn kop maar ach...
het is nog steeds mooi weer.

Basis is bruin.
Design papier komt van Action.
De bloemen en blaadjes heb ik met de Magnolia volume 6 gemaakt.
Super leuk om met deze bloemen mal zonnebloemen mee te maken...
Ping weer een idee...

De paraplu patroon is 1 van de eerste patronen die ik bij Cards etc. Shop heb gekocht.
Helaas is deze site met ingang van 30-04-2015 er niet meer.


Aan de voorkant heb ik een dubbele stik gemaakt.
Met de mal van Joy Crafts 6002/0298
heb ik liefs gemaakt.


Aan de achterkant heb ik nogmaals de bloem met blaadjes gebruikt
en een label van Joy Crafts 6002/0142.

Dit was mijn paraplu kaart voor vandaag, gezellig dat je even langs kwam op mijn blog.
Berichtjes zijn altijd welkom, gezellig om te lezen.

Ik wens iedereen nog een fijne dag toe en hopelijk weer tot snel.

Liefs Bianca.

Ik laat mijn kaart mee doen bij: 
en

2 opmerkingen:

  1. Leuk parapluutje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh what a wonderful creation! Love the design and gorgeous papers!
    Hugs
    Gina xx

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.