Volgers

zaterdag 24 januari 2015

Witte kaart.

Hallo allemaal,

Van de week ben ik aan de slag gegaan om met 1 kleur te werken voor een kaart.
Vaak neig ik met mijn kaarten toch wel naar de roze kant.
Ik vind het best moeilijk om bij 1 kleur te blijven, maar het is gelukt!!!

Dit is mijn witte kaart.



Als basis heb ik gewoon een vierkante kaart gemaakt.
In het verleden heb ik ooit via marktplaats stansjes gekocht omdat ik zelf nog geen stans machine had, deze vierkante stand heb ik gebruikt als oplegkaart.


Voor de bloemen heb ik de volgende mallen gebruikt:

Lea's Creatief mal 459920 en de 458961.
Joy Craft mal 6002/0158.
Marianne Design mal LR0301 en de LR0106.




Ik wens iedereen een fijn weekend.

Liefs Bianca. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.