Volgers

zondag 18 januari 2015

Kaartenstandaard kaart.

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik mijn kaartstandaard kaart afgemaakt, patroon is van Sandra Scrapsels en te koop in Sandra Scrapselshop.

Als basis heb ik wit scrapbook papier gebruikt en daarna de randen bewerkt met roze stempelinkt.
Design papier is van een blok die ik bij Action heb gekocht, dit design papier heb ik ook op de achterkant van de standaard gebruikt.




De losse kaart is ook van wit scrapbook papier gemaakt en om 1 geheel te krijgen zijn de randen weer met roze inkt bewerkt. 
De stempel is van Magnolia uit de Animal of the Year Collectie 2014 en ik heb de stempel met Spectrum Noir ingekleurd.

Ik heb voor de aankleding de mal van Marianne Design gebruikt voor de strik en de ballonnen
Daarbij heb ik wat veren en bloemen op de kaart verwerkt.

Dit was mijn variant van de kaartenstandaard kaart.

Fijne zondag nog.

Liefs Bianca.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.