Volgers

maandag 5 juni 2023

Mutsen Cluppie Live # 41 van 5 juni 2023.....

Vandaag heb ik bij ons op de groep de live # 41 gegeven.


Wat was het weer gezellig om dat te doen.
Ik heb voor mijn voorbeeld gebruik gemaakt van ons digi papier # 12 Bloemenkrant.


Ik vind het een geweldige serie weer, je kan hem zo mooi combineren met bruin en blauw.
 

De pocket label heb ik gemaakt met de stans van Veassen, mooie investering voor je creaties.


Je moet wel even opletten of de tekst goed zit.


De bloemen op de tekst zijn zo mooi, kijk toch eens op de label hoe mooi deze uitkomt.


Als je de creatie openmaakt zie je nog een doorkijk pocket.


Ook hier zitten labels in die je eruit kan halen.
Ik heb ervoor gekozen deze met tekst te houden maar hoe leuk zal het zijn om deze met foto's te maken.


En zo ziet hij er uit als allebei de tags eruit zijn.


Dit was het weer voor vandaag, heel veel knutsel plezier en tot snel weer.
Veel liefs Bianca
XX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.