Volgers

vrijdag 9 juni 2023

Extra reminder live #41 van 5 juni 2023....

Eigenlijk was deze live een cadeautje voor mijn vriendin die 50 is geworden in maart.

Maar toen hij af was dacht ik, nou daar ga ik de Mutsen groep ook wel blij mee maken.


Daarom heb ik er een live van gemaakt, maar omdat het een live is kon ik deze creatie nog niet laten zien.

Daarom komt hij nu als een extra reminder langs.


Op de achterkant heb ik een extra pocket gemaakt met een tag, hier kan je leuke tekst in zetten.


Aan de binnenkant heb je doorkijk pockets en daar heb ik voor haar een cadeau bon ingedaan.


Uiteraard kan je deze pockets er ook weer uithalen.


Dit was het weer voor vandaag, heel veel knutsel plezier en tot snel weer.
Veel liefs Bianca
XX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.