Volgers

maandag 21 november 2022

Mutsen Cluppie YouTube Creatie van 21 november 2022....

Vandaag mocht ik weer een leuke YouTube creatie laten zien voor de Mutsen Cluppie.


Ik heb voor deze creatie veel gebruik gemaakt van Marianne Design mallen en waarom heb ik dat nodig?
Omdat ik een leuk doorkijk kaartje heb gemaakt. 


Dit doorkijk kaartje heeft een 3D effect.


En dit is totaal geen moeilijk project dus wij zijn benieuwd naar jullie creatie.
Ik heb hem in wintersfeer gemaakt, CreaDebby laat woensdag een totaal andere uitvoering zien, die is ook zo gaaf dus zeker even kijken.


En dit is mijn totale wintergroetjes kaart.

Dit was het weer voor vandaag, heel veel knutsel plezier en tot snel weer.
Veel liefs Bianca
XX


2 opmerkingen:

  1. Prachtige doorkijk kaart heb je hier Bianca, ziet er erg mooi uit.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. bin ganz begeistert von dieser tollen Kartenform!
    Danke auch für das tolle Video!
    herzlichst Regina

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.