Volgers

zondag 6 november 2022

Mutsen Cluppie Live #26 reminder......

Goedemorgen,

Terwijl dit berichtje online gaat ben ik moe en zit ik lekker op de bank met mijn pootjes omhoog.

Gisteren een super leuke 1e Mutsen Cluppie workshop gehad en vandaag laat ik al de reminder zien van de live van afgelopen maandag 31 oktober.

Dit keer heb ik gebruik gemaakt van het digi papier Serie # 17 Every Moments.



Deze digi serie vond ik niet zo mooi op bruin enveloppen dus had ik bij de action witte mee genomen.


En dit keer heb ik de enveloppen alleen in het midden geplakt en niet zoals bij de bruine helemaal.



Dit geeft een veel mooiere waaier.


De kaarten heb ik hierin ook dubbel gehouden, kijk toch hoe mooi het design papier uitkomt.
En uiteraard heb ik ook 2 tag kaarten voor in de pocket.


Eigenlijk heeft deze uitwerking niet zoveel nodig toch.

Dit was het weer voor vandaag, heel veel knutsel plezier en tot snel weer.
Veel liefs Bianca 
XX 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.