Volgers

woensdag 14 september 2022

Mutsen Cluppie YouTube Creatie..........

CreaDebby heeft maandag een super leuke creatie geplaatst op ons YouTube kanaal


En uiteraard ben ik deze ook gaan maken.
Ik heb voor mijn creatie gebruik gemaakt van het digi papier serie #36 Gingerbread.

Op de klep heb ik wat extra's toegevoegd want het papier is al prachtig.


In de binnenkant is ruimte om een tag te plaatsen en of cadeau kaart, hoe leuk is het om zo weg te geven.


Ik heb er voor nu een leuke tag in gemaakt en deze bewaar ik voor de feestdagen om cadeau te doen.


Vergeet niet om ons filmpje een duim omhoog te geven of laat een berichtje achter.
Wil je niks missen, abonneer je dan op ons kanaal.

Dit was het weer voor vandaag, heel veel knutsel plezier en tot snel weer.
Veel liefs Bianca
XX

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.