Volgers

maandag 19 september 2022

Lavinia album .......

 Nadat ik mijn eerste Lavina blad had gemaakt dacht ik, ja wat ga ik ermee doen?


Het lijkt mij leuk om alle Lavinia werkjes bij elkaar te houden dus ik ben met de Craft Emotions basis een album gaan maken.


Basis van mijn album is zwart zowel de buitenkant als de binnenkant.




Met daarop wit cardstock, dit is een mooie basis om mijn creaties op te verwerken.


Aan de binnenkant heb ik ook pockets gemaakt, zo leuk om deze dan ook te benutten en om daar mooie creaties in te doen.


Toen de basis af was wilde ik deze gaan aankleden, dit heb ik niet met design papier gedaan maar met Lavinia creaties.

Dit is de omslag van mijn album.


Voorbeeld had ik op Pinterest gezien maar ik had niet alle stempels en zo is het een mooie eigen creatie geworden.

Uiteraard moet de binnenkant ook aangekleed worden, eerste wilde ik dit helemaal maar dacht dat is zonde dus heb alleen de pocket aangekleed.


In deze pocket komt mijn eerste Lavina creatie die ik heb gemaakt met de live van Marianne Reijgersberg.

Er is zelfs ruimte om nog 1 losse blad er achter in te doen.


Nu heeft mijn album 2 pockets dus aan de rechterkant ( achterkant ) van de album heb ik mijn pocket op de zelfde wijze gemaakt.


Dit keer met een klein beetje roze erin hahaha.


Ook in deze pocket heb ik losse blad gedaan, mijn 2e Lavinia creatie met voorbeeld ook weer van Marianne Reijgersberg.


Wel weer een kleine eigen draai aangegeven want hier had ik ook niet alle juiste materialen.


Nu deze album moet gevuld worden dus jullie krijgen nog veel van mij te zien.
Dit was het weer voor vandaag, heel veel knutsel plezier en tot snel weer.

Veel liefs Bianca
XX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.