Volgers

dinsdag 28 juni 2022

Nieuwe potloden uitproberen......

 Soms lig ik helemaal in de deuk om mijzelf.

Ik ben totaal geen grote fan van kleuren met potloden maar als er dan weer een nieuwe set uitkomt wil ik het toch hebben en uitproberen.


Mijn eerste stempel creatie heb ik gemaakt op Point jeans blue, ik was benieuwd hoe de 
Derwent Chromaflow daarop zal uitkomen.
Maar om de vergelijking te maken heb ik geprobeerd zo een zelfde patroon te stempelen op Point wit papier.

Dat stempelen vindt ik al een heel dingetje want ik wil dat natuurlijk zo netjes mogelijk doen en goed gemaskerd hebben.

Ik ben benieuwd, ik ga aan de slag en kom zodra het af is bij je terug.


Dit was het weer voor vandaag, heel veel knutsel plezier en tot snel weer.
Veel liefs Bianca
XX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.