Volgers

maandag 27 juni 2022

Mutsen Cluppie live #17 van 27 juni 2022.......

 De live is achter de rug, dit keer heb ik het alleen moeten doen zonder mijn vaste maatje CreaDebby want die is lekker op vakantie.


Het ging echt heel goed en de uitdaging was niet zo moeilijk dus we hebben een hele leuke creatie gemaakt met elkaar.

Ik heb voor deze inspiratie kaartje het design papier van Scrap&Me gebruikt.


Je ziet hoe mooi het papier doorloopt ook aan de zijkant.
Op de achterkant heb ik een leuke tekst ( deze had ik toevallig nog van LemonCraft ) gebruikt, past perfect erbij.


Deze uitdaging live #17 wordt gesponsord door Hobbyshop Veldmaat en deze loopt t/m 10 juli 2022, je kan mee doen door je creatie bij ons op de groep in de juiste album te plaatsen.

Ik hoop dat jullie de live leuk vonden en vergeet niet even bij CreaDebby te kijken, want zij heeft een totaal andere afwerking weer ervan.

Dit was het weer voor vandaag, veel knutsel plezier en tot snel weer.
Veel liefs Bianca
XX


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.