Volgers

maandag 12 oktober 2020

Come Spooking with me on Halloween.....

 Vandaag een totaal ander kaartje dan je van mij verwacht.


Natuurlijk maak ik vaker een Halloween kaartje maar ik heb nog nooit een Vintage Halloween kaartje gemaakt.
Het was een hele uitdaging dat wel maar ik was gewoon verliefd op het plaatje wat ik tegen kwam op Pinterest, daar moest ik gewoon mee aan de slag.
Diverse elementen heb ik toegevoegd, de zwarte spookjes en spin zijn van Dutch Doobadoo.
Wat koren, blad en bloemen in de oranje tinten in de hoek maken mijn kaart helemaal af.

Deze is kaart is gemaakt voor een Swap dus ik ben benieuwd of de kaart in de smaak valt.


Liefs Bianca
XX

Ik laat mijn kaart mee doen bij:


11 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt Bianca!
    Mooi gedaan in deze warme kleuren.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem erg leuk.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel lief dit herfstkaartje Bianca,,,mooie details erop en en prachtig bijpassend plaatje...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fabulous vintage Halloween card,love your image and gorgeous embellishments,thank you for joining in at MMM

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, this is gorgeous! Love this wonderful card that is so full of beautiful layers and textures. Thank you for playing in our Make My Monday challenge and hope you can come back soon.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gorgeous!... Thanks for joining us at Di’s Digi Challenge 🙂
    Wendy x

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.