Volgers

woensdag 7 oktober 2020

Baby Girl....

Als er een kleintje wordt geboren en je kan daar wat voor maken dan sta ik vooraan.
Zo leuk om te maken.


Helemaal met het design papier van Lemon Craft.


Gelukkig wisten ze dat het een meisje zou worden dus ik kon heerlijk mijn gang gaan in het roze.


In de lijst, met daaronder een witte vlak komt een foto van de pasgeboren kleintje, althans dat is de bedoeling.


Eerst dacht ik aan een slinger met haar naam maar toen bedacht ik, nee gewoon baby girl is goed zo.
En dit is het eind resultaat.
De pagina heb ik in een schilderij gedaan van Ikea 23 x 23 3D lijst, daarbij wat sokjes, een rompertje en baddoek en mijn kraampakket is compleet.


Veel liefs, Bianca
XX

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.