Volgers

vrijdag 5 oktober 2018

Oude hobby opgepakt......

Goedemorgen.

Woensdag had ik een paar uurtjes over..... of heb ik gewoon een paar uurtjes vrij genomen!!!
A fijn, ik heb woensdag even weer mijn oude hobby opgepakt.


Ik had al wat spulletjes verzameld bij elkaar.
Nu is dit best lastig om op je hobby kamer ( die heb ik wel maar staat al overvol ) te bewaren, nu heb ik een aparte kamer op mijn werk wat leeg staat en daar kan ik alles kwijt 
( 1 van de voordelen met familie werken ).


Dus ik ging woensdag naar mijn werk, niet om te werken maar om te knutselen.


Als eerste heb ik 2 potjes gemaakt.
Oh jongens, ik was weer helemaal in mijn nopjes.....


Daarna heb ik nog een taartje gemaakt.
Deze standaard had ik vroeger allemaal maar natuurlijk weg gedaan.
Gelukkig zit Rataplan aan de overkant en daar loop ik af en toe even naar binnen. 


Mijn hoofd zit overvol met ideeën en dit smaakt echt naar meer..... dus waarschijnlijk kom ik nog een keer langs met mijn creaties.


Liefs Bianca.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.