Volgers

donderdag 25 oktober 2018

Happy Birthday Maja.......

Dit wordt het 3e jaar dat ik mee doe in de groep van de Birthday Circle.

We beginnen in oktober en eindigen eind september 2019.
Dit keer is de lijst behoorlijk uitgebreid, zo leuk..... ik ben benieuwd wat voor kaarten ik binnen krijg in november.

De eerste verjaardagskaart die ik heb gemaakt voor dit seizoen is voor Maja.


Ik heb een Magnolia kaart voor haar gemaakt met Tilda With Foxy uit de Magnolia
 Sunbean Collectie.


Daarbij heb ik diverse stansjes gebruikt om mijn kaart aan te kleden en het vosje van Marianne Design mag natuurlijk ook niet ontbreken.


En zo is mijn verjaardagskaart ontvangen in België.

Liefs Bianca. 

Ik laat mijn kaart mee doen bij:

11 opmerkingen:

  1. Prachtig verjaardagskaartje Bianca, zo schattig met die vosjes erop en ook een lief Tildaatje...
    KNAP gemaakt.

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke en lieve kaart is dit geworden!
    Lia DT S4F

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow Beautiful project thank you for joining us at the Magnolia Forever
    DT Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a fabulous card.
    Thank you for joining us at the Sweet Stampers challenge and i hope to see you again.
    Hugs
    Kuni

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lovely work, Thank you for Joining us at Scrapping4funChallenge and waiting to see next time.

    Hugs
    Meena S4F DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hello Bianca!
    Very lovely card, and beautiful diecuts!
    Thanks for sharing your work with us at the Sweet Stampers Challenge.
    Hugs Marlene

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.