Volgers

maandag 10 april 2017

Tweet, tweet......

To read my blog in your own language, using my translation button on the right sidebar.

Goedemorgen,

Vandaag start er bij The Corrosive Challenge Blog weer een nieuwe challenge.


De opdracht voor deze challenge is Flowers, Bling & Dollies.
Ik heb van onze maand sponser Ppinkdollsart deze digi gehad om mee aan de slag te gaan.




Ik heb de digi met pastel tinten ingekleurd, daarom vond ik het wel mooi om de kaart in het pastel te houden.
De bloemen en blad zijn gemaakt met een Doohickey van Magnolia.
Daar in zitten glitter splitpennen.
De strik en parals maken mijn kaart helemaal af.

En dit is mijn inspiratie kaart voor deze challenge, doe je gezellig mee met ons?


Wat leuk dat je even langs kwam op mijn blog, berichtjes zijn altijd welkom, zo leuk om te lezen.
Ik wens iedereen een fijne dag toe en hopelijk weer tot snel.

Liefs,

7 opmerkingen:

  1. Liefff!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is such a sweet card Bianca, i love it.
    Thank you for joining us at the Sweet Stampers Challenge and i hope to see you again.
    Hugs
    Kuni

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Stunning creation with fabulous details and a beautiful coloring.

    Thanks for sharing your talent with us at Sweet Stampers Challenge.
    Hugs Sonny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. A great card - thanks for sharing it with us at Crafting from the Heart.

    We hope you will join us for our new challenge tomorrow.

    Helen x
    (DT for Crafting from the Heart)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh Bianca your card looks so beautiful, the image is so sweet and i really love the colors you've used.♥
    Thanks a lot for joining us at our Animals / Tiere challenge by Sweet Stampers Challenge
    Good luck and hope to see you again.
    Hugs and greetings Angela DT

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.