Volgers

donderdag 20 april 2017

DT My Besties Spanish Challenge ........

To read my blog in your own language, using my translation button on the right sidebar.

Daar ben ik nog een keer en nu met mijn reminder kaart voor de challenge bij
 My Besties Spanish Challenge Blog.


Ik heb voor mijn reminder kaart My Besties Img 179 by Sherri Baldy gebruikt.
Deze digi heb ik ingekleurd met mijn Spectrum Noir stiften.


Voor de bloemen heb ik de mal gebruikt van Marianne Design.
Daarin heb ik een splitpen in bloemvorm gedaan.
De basis van de kaart is gemaakt met de Flower pot mal.

En dit is mijn reminder kaart voor deze challenge.


Gezellig dat je even langs kwam op mijn blog, berichtjes zijn altijd welkom, zo leuk om te lezen.
Ik wens iedereen een fijne dag toe en hopelijk weer tot snel.

Liefs,

2 opmerkingen:

  1. Gorgeous card and colors !!! Thanks to be part of our team :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bianca this is beautifully designed.
    This will also be perfect for one entry as an anything goes creation for our challenge below.
    Hugs
    Desíre
    {ATG with a CREATE WITH TLC Element}
    {Doing Life – my personal blog}

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.