Volgers

maandag 27 maart 2017

Kraam visite........

To read my blog in your own language, using my translation button on the right sidebar.

Zaterdag zijn we op kraamvisite geweest bij mijn achterneef die voor de 2e keer vader is geworden.
Daar ga je niet met lege handen heen daarom heb ik wat gemaakt voor ze en daarnaast een schattig pakje gekocht voor de kleine.


Voor deze creatie heb ik allemaal mallen van Magnolia gebruikt.
De letters zijn gemaakt met de Marianne Design mal.

Volgens mij wel een geslaagd cadeautje zo.

Gezellig dat je even langs kwam op mijn blog, berichtjes zijn altijd welkom, zo leuk om te lezen.
Ik wens iedereen een fijne dag en hopelijk weer tot snel.

Liefs,


1 opmerking:

  1. Prachtig is dit babyschilderijtje Bianca.. leuk kraamcadeautje...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.