Volgers

dinsdag 14 maart 2017

Bubbels ....... week 11.

To read my blog in your own language, using my translation button on the right sidebar.

We zitten alweer bijna op de helft van de maand maart.
Wat gaat de tijd toch snel.
Zo snel zelfs dat ik vergeten ben mijn kerstkaartje in week 9 en 10 te plaatsen......
Oeps...........

Dit is een CAS kaart met de leuke Dis Digi Stamp "Champagne time".
Zelf heb ik Happy New Year digitaal bij de digi stamp gezet.

En dit is mijn kerst kaart voor deze week.


Gezellig dat je even langs kwam op mijn blog, berichtjes zijn altijd welkom, zo leuk om te lezen.
Ik wens iedereen een fijne dag toe en hopelijk weer tot snel.

Liefs,

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart Bianca ! Hier gaat het ook zo snel ! Ik hoop morgen even tijd te hebben om aan de slag te gaan !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuk kaartje met de beer en de champagne Bianca!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bereleuk kaartje...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gorgeous card Bianca! I love your CAS card and the little bear is so cute!
    xoxo Olga

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.